LET OP! Wegens vakantie worden bestellingen pas na 28 april geleverd!

Overzicht veelgestelde vragen

Vragen

Bestellen
Betaling
Verzending
Ruilen en retour

Antwoorden

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Bij Superondergoed bent u niet verplicht een account aan te maken, u kunt ook bestellen zonder account. Maakt u wel een account aan dan heeft u altijd zicht op uw eerdere aankopen bij ons, deze worden dan geregistreerd voor u.

Hoe krijg ik makkelijk contact met Superondergoed?

Het team van Superondergoed is altijd bereid antwoord te geven op uw vragen. U kunt natuurlijk een e-mail sturen naar info@superondergoed.nl maar indien u het prettiger vindt uw vragen per telefoon te stellen dan sta ik (Robert) u graag te woord; 06-23879738 ( ma. t/m za. tussen 08:00 u. en 19:00 u.)

Hoe langt duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Het team van Superondergoed streeft ernaar binnen 2 werkdagen uw bestelling te leveren.

Mocht het zo zijn dat een bestelling niet compleet is en daardoor niet kan worden verstuurd, dan krijgt u daar binnen 24 uur bericht over. Dit kan zijn ofwel per e-mail ofwel telefonisch.
Voor de verzending naar België moet u één á twee werkdagen meer rekenen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ik heb nog niets ontvangen

U krijgt nadat u een bestelling heeft geplaatst, altijd een e-mail met een track&tracé-code van uw bestelling/pakket. Hiermee kunt u inloggen en kunt u zien wat de status is van uw bestelling/pakket. Mocht dit niet voldoende duidelijk zijn, dan kunt u contact opnemen met Superondergoed. Dit kan per e-mail info@superondergoed.nl of telefonisch 06-23879738 ( ma. t/m za. tussen 08:00 u. en 19:00 u.) Vergeet niet uw ordernummer bij de hand te houden.

Kan ik mijn aankopen terugsturen en krijg ik mijn geld terug?

U heeft het recht uw aankopen bij Superondergoed binnen 14 dagen, zonder opgaaf van redenen te retourneren. U wordt wel vriendelijk verzocht het retourneren even te melden per e-mail. De artikelen dienen dan wel ongedragen, ongewassen, voorzien van aanwezige labels en in originele verpakking te worden geretourneerd. De verzendkosten van het retourneren zijn voor uw rekening.

Zodra uw aankopen retour zijn zal Superondergoed deze inspecteren en vervolgens het totaalbedrag van uw aankopen aan u retourneren.

Kunnen mijn aankopen ook geruild worden?

U kunt uw aankopen altijd ruilen mits deze; ongedragen, ongewassen, voorzien van aanwezige labels en in originele verpakking worden geretourneerd. Wij verzoeken u vriendelijk het retourneren even te melden per e-mail aan: info@superondergoed.nl en vermeld daarbij dan ook het ordernummer en welk artikel u geruild wenst te hebben.

De verzendkosten van de retournering zijn voor u, de verzendkosten van de opnieuw te leveren goederen zijn voor Superondergoed.

Levert Superondergoed alléén in Nederland?

Superondergoed levert niet alléén in Nederland maar ook in België. De verzendkosten voor België zijn standaard € 6,95.

Wat zijn de verzendkosten bij een bestelling?

Superondergoed heeft een vaste lage verzendprijs binnen Nederland van € 3,95.

Voor bestellingen van € 60,00 of meer worden er echter géén verzendkosten in rekening gebracht voor bestellingen binnen Nederland.
De verzendkosten voor bestellingen naar België zijn standaard € 6,95.

Welke betaalmethodes zijn er bij Superondergoed?

U kunt uw bestelling bij Superondergoed op de volgende manieren betalen:

Overschrijving
U krijgt van ons een e-mail waarin de gegevens staan die u nodig heeft om het totaalbedrag van de bestelling aan ons te voldoen middels internetbankieren. Zodra wij deze betaling in onze administratie aantreffen zullen wij u inlichten en de bestelling toesturen. Deze methode kan voor één dag vertraging zorgen vanwege het betalingsverkeer tussen verschillende banken, zeker in het weekend.

IDeal
Deze methode is niet alleen zeer bekend maar ook zeer vertrouwd en veilig. Wanneer u kiest voor deze methode kunt u vervolgens uw eigen Bank kiezen en op de voor u vertrouwde manier telebankieren. Een groot voordeel is dat Superondergoed ook direct een bericht ontvangt van iDeal over deze transactie, en daardoor uw bestelling sneller kan verwerken!

Mister Cash
Deze methode is vooral zeer bekend in België. Wanneer u kiest voor deze methode kunt u vertrouwd met uw eigen Bank en op de voor u vertrouwde manier internetbankieren. Superondergoed ontvangt dan ook direct een bericht over deze transactie, en kan daardoor uw bestelling sneller verwerken!

PayPal
Deze methode is wereldwijd geaccepteerd. Om te betalen is alleen een e-mailadres nodig. Betalingen kunnen gedaan worden vanaf een bankrekening, creditcard of van ontvangen geld op de PayPal-rekening.

Zijn de artikelen die ik wil bestellen ook zeker op voorraad?

Het team van Superondergoed streeft ernaar de voorraad zo goed mogelijk up to date te houden. Ook het systeem van deze webwinkel is daarop ingesteld.

Het kan echter altijd zijn dat u een artikel bestelt dat juist op dat moment opraakt, of het gewenste aantal is op dat moment niet meer voorradig. In dat geval krijgt u binnen 24 uur een e-mail van Superondergoed waarin wij u informeren dat iets niet of niet voldoende voorradig is. Wij stellen u niet alleen op de hoogte maar geven u ook duidelijkheid binnen welke termijn wij uw bestelling alsnog compleet kunnen maken.

Vervolgens wordt u op de hoogte gehouden betreffende het verder verloop van uw bestelling.